intermercial



vahereklaam Tuletis sõnadest "inter-" (vahe-) ja "commercial" (reklaam).

Kirjakasti meenutavate bännerreklaamide asemele on ilmunud animeeritud bännerid, kuid kasutajad on õppinud ka neid ignoreerima. Uus vahend kasutajate tähelepanu püüdmiseks on vahereklaam. See koosneb lühikestest videoklippidest, mida kuvatakse veebilehekülgede vahele sel ajal, kui te ootate uue lehekülje kohalesaabumist. Üheks probleemiks on siin ribalaius, sest näiteks sissehelistamisega internetiühenduse korral võtab videoklipi allalaadimine küllaltki palju aega ja kasutaja on sunnitud selle aja eest maksma. Selle probleemi leevendamiseks on leiutatud efektiivsed tihendamismeetodid, mis vähendavad videofailide mahtu tasemele 10 - 20 kB. Teine probleem on see, et brauserid vajavad videoklippide mängimiseks lisamooduleid ja kui kasutaja pole neid mooduleid installeerinud, siis ta vahereklaame ei näe. Suurim probleem vahereklaamide kasutamisel on aga arvatavasti see, et kasutajad lihtsalt ei taha neid näha